Producenci

eBiuletyn-Newsletter


WARUNKI OGÓLNE, ZAMAWIANIA i WARUNKI SPRZEDAŻY:


Właścicielem Sklepu internetowego Moje Stoliki, zwanego w dalszej treści Sklepem jest:


Wypożyczanie Sprzętu Imprezowego Lidia Przeradzka  70-110 Szczecin al. Powstańców Wlkp 12a, NIP 9551589217, REGON 321092002, zarejestrowana w Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Szczecina


Klient - osoby fizyczne i osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, w tym przedsiębiorcy, którzy posiadają zdolność do czynności prawnych


Regulamin www.mojestoliki.pl


1.Sklep prowadzi sprzedaż mebli, artykułów dekoracyjnych, wystroju wnętrz. W ofercie Sklepu znajdują się przedmioty po renowacji, liftingu, modernizacji  lub nowe. Opis towaru określa wyraźnie pochodzenie i wiek sprzedawanego przedmiotu.
2.Spis towarów znajduje się na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.mojestoliki.pl.
3.Ceny zawierają podatek VAT .
4.Sklep działa na terenie Polski.
5.Klient może dokonać zakupu zakładając konto, czym wyraża zgodę i akceptuje Regulamin.


Dane osobowe i handlowe
1.Dane osobowe klientów i informacje o zamówieniach są przechowywane jedynie w celu zrealizowania zamówień i obsługi posprzedażnej. Dostęp do danych adresowych jest ograniczony tylko i wyłącznie do osób, które zajmują się pakowaniem i wysyłką produktów oraz ewidencją dokumentów księgowych.


Ceny
1.Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.
2.Ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
3.Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie.


Zamówienia
1.Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.Mojestoliki.pl, w wyjątkowych przypadkach telefonicznie.  Po złożeniu zamówienia otrzymują Państwo e-mailem informację o jego otrzymaniu przez Sklep.
2.Czas realizacji zamówienia jest to czas, który upływa od złożenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych towarów ze Sklepu, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości zamówień.
3.Klient, składając zamówienie upoważnienia Sklep do wystawiania dokumentów bez konieczności uzyskania podpisu Klienta i do wysłania ich drogą pocztową na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu.
4.Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie
5.Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości, tzn. w których brakuje numeru telefonu, adresu e-mail lub są dane te podane nieprawidłowo. Są one niezbędne do potwierdzenia zamówienia.
6.W sytuacji gdy termin realizacji zamówienia jest zagrożony lub z  przyczyn niezależnych od Sklepu realizacja zamówienia jest niemożliwa, Sklep poinformuje niezwłocznie o tym Klienta.



Termin realizacji Zamówienia
1.Czas realizacji potwierdzonego zamówienia wynosi od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym od 2 do 10 dni roboczych.
2.W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego towaru, termin dostawy zostanie uzgodniony z klientem telefonicznie.



Płatności
1.Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
a)przelew bankowy na konto Sklepu, które podane jest w otrzymanym potwierdzeniu zamówienia
b)przedpłata przelew – dotyczy zamówień realizowanych indywidualnie dla klienta.
2.Płatność należy uregulować w terminie do 5 dni roboczych, na konto
Credit Agricole         85194010763108280600000000 po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia. Brak płatności w tym terminie spowoduje automatyczne usunięcie zamówienia.
3.Na specjalne życzenie Klienta uzgodnione pomiędzy stronami, jest możliwość wydłużenia terminu płatności bądź terminu dostawy.
4.W przypadku złożenia indywidualnego zamówienia na kwotę przekraczającą 1000 zł, Sklep może żądać przedpłaty.


Dostawa
1.Sposób dostawy wybiera Klient :
a)dostawa towaru przez firmę transportową na wskazany adres, koszt dostawy zostanie doliczony w zależności od ciężaru i wymiarów wg cennika firmy i uwzględniony w zamówieniu potwierdzonym,
b)odbiór osobisty przez Klienta - koszt dostawy wynosi 0 zł,
2.Istnieje możliwość zapewnienia przez Sklep transportu indywidualnego w porozumieniu z klientem.
3.Każdy wysłany przez nas przedmiot jest sprawdzony przed wysłaniem i bardzo starannie spakowany.
4.Nie ponosimy odpowiedzialności za błędnie podane przez klienta dane w adresie dostawy.


Odbiór Zamówienia
1.Klient jest zobowiązany dokonać kontroli jakościowej i ilościowej w obecności osoby dostarczającej towar.
2.Odbiór Zamówienia musi być potwierdzony pisemnie na dokumencie dostawy, co jest równoznaczne  z potwierdzeniem zgodności, ilości i jakości dostawy ze złożonym Zamówieniem.
3.Pisemne potwierdzenie odbioru towarów przenosi na Klienta prawo własności towarów oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem.


Dostępność produktów
1.Z uwagi na pochodzenie produktu, oferowane przez nas towary są dostępne w  ilościach
a)dla fabrycznie nowych - na karcie produktu określamy ilościowy stan magazynowy
b)dla odnawianych, restaurowanych, zamawianych indywidualnie  – ilość jednostkowa.


Kolory produktów
1.Ze względu na rozbieżności w wyświetlaniu kolorów pomiędzy różnymi ekranami, decydując się na zakup należy pamiętać, że kolory rzeczywiste produktów mogą nieco odbiegać od tych, które są widoczne na ekranie,  związane z tym reklamacje nie będą uwzględniane.


Zwroty
1.Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki o czym powinien powiadomić drogą pisemną Sklep. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został przez Państwa w żaden sposób uszkodzony i zniszczony. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru pod warunkiem odesłania przez kupującego podpisanej korekty faktury VAT na adres siedziby Sklepu. Pieniądze zostaną zwrócone, w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania towaru, przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt zwrotu-odesłania towaru ponosi klient. Możliwość zwrotu nie dotyczy produktów, które zostały przygotowane według indywidualnego zamówienia (renowacja, modernizacja, ozdobienie towaru)  klienta.
2.Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem oraz uszkodzonych.


Reklamacje
1.Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest spisanie w obecności osoby dostarczającej zamówienie poprawnie wypełnionego protokołu szkody, który powinien być sporządzony w chwili odbioru przesyłki, spisany wraz z kurierem. Protokół powinien zawierać opis uszkodzeń, datę i czas dostawy, informację o uszkodzeniu opakowania zewnętrznego, informację o znakach ostrzegawczych umieszczonych na opakowaniu oraz, że towar był właściwie zapakowany . Protokół szkody Klient zobowiązany jest załączyć do zgłoszenia reklamacyjnego.
2.Widoczne wady lub braki dostarczonego towaru, powinny zostać zgłoszone do Sklepu w terminie nie później niż do 3 dni od chwili odbioru towaru w formie pisemnej na adres firmy lub e-mailowo na adres biuro@mojestoliki.pl wraz z kopią dokumentu potwierdzającego zakup.
3.Termin likwidacji reklamacji wynosi 30 dni roboczych od wpłynięcia i zaakceptowania zgłoszonej reklamacji przez Sklep.
4.Towary realizowane na indywidualne zamówienie, nie podlegają reklamacji.


Postanowienia końcowe.
1.Właściciel Sklepu ma prawo do zmiany niniejszego Regulaminu.
2.Podstawową zasadą, którą się kierujemy jest satysfakcja klienta. Dlatego też dbamy o to, aby transakcje przebiegały sprawnie i w miłej atmosferze, a wszelkie kwestie sporne rozpatrujemy zawsze z korzyścią dla klienta.
3.Wszystkie informacje, zdjęcia produktów, znaki firmowe producentów są chronione prawami autorskimi. Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie do celów komercyjnych i prywatnych bez pisemnej zgody jest zabronione

 

Zmiana regulaminu 15.10.2013 - poprawka w adresie.

Zapraszam! 


Strona głównaStrona główna

Koszyk  

jest pusty

Nowe produkty

Brak nowych produktów na tą chwilę